When it was good, we were standing on top of the world!

Halloj i solskenet! :)
Måste bara älska att det är 16 plus grader ute och att solen skiner - halleluja att man inte ens behöver ha jacka på sig utomhus just nu. Snacka om att sommar känslorna börjar krypa sig på nu! :) Som de flesta vet så avskyr jag vintern och kylan - blir så enormt deprimerad utav det. Vinterdepression är ju faktiskt väldigt vanligt! Men jag tror jag blir lite extrem.. (hehe!) Tack och lov spenderade jag Januari-Februari i Italien, och där hade vi tur med vädret, för det var tröjväder de första tre veckorna in princip - sista dagarna blev vädret värre, men då skulle vi ändå hem till Sverige igen så.. Gosh, längtar tillbaka till mitt underbara Italien som bara den! :/ <3

Bloggen kommer vara extremt tråkig närmaste tiden, har ingen lust att blogga så mycket och känner inte heller att jag har något vettigt att skriva. Spenderar dagarna som jag gjort sedan jag kom hem; Festar, umgås med vänner och bara tar det lugnt. Samt försöker spåna runt om studier i Italien, och lite sånt! :)

Torsdag idag, och jag har precis kommit ur duschen. Väntar på att en killkompis ska komma över. Vad vi hittar på vet jag inte. Men det lär bli en promenad iallafall - svårt att låta bli när solen skiner! :D Ooohlalala.

Puss!

Jag & Emil. Vi hade samma arbetsplats när vi var i Italien!
Emil sempre molto pazzo! ;D Vänskap <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0