Ord mot ord - Sanning vs. Lögn!

Vilken jävla skit! En person säger si, de andra så. Vem fan ska man tro på? Vem är det som ljuger och vem är det som inte ljuger? Gör så jävla ont att någon faktiskt ljuger för mig.. även om det inte är de absolut viktigaste människorna i mitt liv - men vänner, de ska väl ändå inte ljuga för än!? .. Jag är så frustrerad, jag vet inte vem jag ska tro på. Varför lägger man ens tid på att ljuga!?... GAAAH! Blir galen snart.
Men har iallafall bestämt mig för att bryta kontakten med alla personer som är inblandade tills dess att sanningen kommer fram. Jag orkar inte med folk som går bakom ryggen på mig och ljuger. FUCK THAT!
-
Nåja, det är Fredag idag, och det blir utgång för min del. Ska bli skönt att dansa loss återigen och slippa tänka på de falska människorna som man trodde att man kunde lite på. Fuck off and die - nu fuckar viiiiii ur!

CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0