Ljusare tider.

Det känns verkligen som att våren är på ingång. Vi har haft ett par riktigt fina, varma dagar. Men nu är det trots allt minus grader ute - och jag vet ju att kylan kan komma o knacka på när som helst. Vädret här är ju inte direkt något att lita på. Ouuf, tyvärr.. Jag avskyr kyla - medans värme och sol gör mig till världens lyckligaste. Det är jag ju knappast ensam om.

Jag har ägnat dagen åt att städa, handla, träffat en kompis en sväng - sedan har jag bara tagit det lugnt framför tvn och Skilda Världar, älskar den serien. Tycker att dom borde ta och sända om den igen på tvn! :) Precis som med Tre Kronor, Vita Lögner och Rederiet. Nåja, tack o lov finns ju allt på nätet - (och vissa på dvd nu!) Wihoo.

Har även spenderat en del utav dagen att fundera och kolla runt lite vad gäller studier. Eftersom jag valde att hoppa av gymnasiet under en väldigt tuff period i mitt liv (går inte in på detaljer), så saknar jag ju utbildning och gymnasiebetyg. Och med tanke på dagens samhälle så kan det vara grymt svårt att få ett jobb om man saknar det - ja, om vi bortser från typ McDonalds, och där vill jag inte jobba. Hahaha. Not my thing!

Men det lutar mest åt utlands studier, i vackraste Italien! Jag måste smida vidare på de planerna och har kollat upp rätt mycket hur det skulle funka. Så .. jag ser lite ljus ;) Haha..

PUSS, GODNATT!
Nu återgår jag till att njuta av åsynen utav de snygga killarna i Fast and Furious. Ohlala! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0