Helgen!

Buongiorno/Buonanotte!
Vissa lägger sig nu, vissa går upp.. Jag har fortfarande inte somnat! ;s

Nu är det slut på helgen, och det är återigen Måndag, som veckan innan, och veckan innan det osv. Jag har haft en super bra helg faktiskt. I Fredags drog jag ut på nattklubb i Norrköping, på Puls, och dansade järnet med en killkompis. Tog mig ett par öl och bara hade det gött. Vad mer kan man begära liksom? Det var hur bra som helst, dansfreak som jag är så shaka vi loss på dansgolvet. Så nice. Kom hem runt 04:00 typ.

I Lördags så kom en kompis över till mig och vi snackade skit, lyssnade på musik och drack lite. Himla härligt det med faktiskt. Är nice att umgås med kompisar och snacka osv. Vem tycker inte det liksom? Hahaha...

Och Söndagen har bestått av ja, inte så mycket faktiskt.. Haft en kompis över och pratat lite (väldigt behövligt), varit ute en sväng, sedan endast chillat framför datorn och tvn. Kollat på ett x antal filmer. Bland annat Prison Break; The final break. Åh, så sexiga killar..
Sedan haft ett Skype samtal med en härlig Italienare - Daniele. Fin människa det faktiskt. Enda nackdelen är att jag saknar Italien och Italienarna så sjukt mycket när jag snackar med dom.. <3 I'll be back there soon! Har fina planer nu. Antingen blir det att börja jobba i Italien, eller så pluggar jag Italienska först där.. Eller ja. Smider planer helt enkelt!

Sov till 17:00 idag, så jag är fortfarande vaken. Försökt sova ett bra tag nu men ännu inte lyckats. Suck!


ITALY FOREVER! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0