Femhundra planer! Om inte mer..

Godkväll!
Varit trött och seg hela dagen (får skylla mig själv..), haft en kompis samt hans son över på besök en sväng. Snäll som han var så köpte han med sig pizza till mig, eftersom jag inte orkat mig upp på stan och handla idag, som jag skulle egentligen. Men nu framåt kvällen så är jag pigg! Som vanligt -.- , och försöker klura ut vad jag ska göra imorgon, hemmafest, nattklubb, myskväll? .. Folk sliter i mig från höger och vänster och tycker att man ska göra något. Jag har beslutsångest! ;/

Ska antagligen vara barnvakt en stund imorgon, ska dessutom försöka orka färga håret. Drygt att göra det på sig själv, tar lite längre tid.. men utväxten behöver jag bli av med! Så färgar antingen ikväll eller imorgon. We'll see.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0