Dansnätter, sömnproblem & solsken!

Halloj!

Sämst på att uppdatera, jaja jag vet. Det har väl egentligen inte skett så mycket sen sist jag skrev. Var ute förra Onsdagen och Fredagen som vanligt och dansade järnet tillsammans med ett par kompisar. Helt underbart! Finns inget bättre än att glömma alla bekymmer och släppa loss, KBK style! Jag älskar't! Men ska nog ta det lite lugnt med utgångarna nu, plånboken börjar damma lite. HAHA! :P

Hoppas alla ni har det bra. Det är ju vårsol ute, nästan sommarsol. Och det måste man bara älska. Det gör ialalfall jag. Önskar däremot att jag kunde njuta mer utav det. Har ingen kraft till att gå ut direkt. Har fått sådana kraftiga sömnproblem så jag somnar inte förrän runt åtta på morgonen, sen vaknar jag hela tiden, drömmer mardrömmar och kan ej somna om! Helt sjukt. Varit så ett tag nu, och min kropp är helt utmattad. Allt som allt, typ 2timmar sömn per natt. Det funkar inte längre. Jag kommer gå under snart.. oouff! :/

Jag ska försöka uppdatera mer, men för tillfället är det inte så lätt med tanke på hur jag mår osv! Ni har förståelse, det vet jag.

Take care for now.
PUSS, /La Pazza.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0