Uppdatering!

Buonanotte!
Jag har varit sämst med uppdateringen - och nu är det inte lång tid kvar tills det är dags att åka hem till Sverige igen. 9dagar kvar när klockan slår 00.00, vill hellre stanna i Italien än åka tillbaka till Sverige! Men, saknar en del vänner, syskon osv. Och själva saken att vara där man är "hemma" - det är ju trygghet, men utamningar är nice! ;)

Har gjort en hel del sedan jag uppdaterade sist - vi har varit uppe vid bergen bland annat och det var bland det vackraste jag har sett. Vi kunde titta "ner" på Pistoia och hade världens bästa utsikt - det var extremt jobbigt att gå upp men det var helt klart värt det och jag har ingenting emot att gå upp en gång till innan vi ska tillbaks!

Det har blivit mycket "vandringar" i centrum och skratt och restauranger osv. om dagarna - och that's the way, I like it! ;)

Är alldeles för trött just nu för att skriva och dona - ska försöka skriva mer detaljerat och så imorgon eller något. Men datorn är inte prio1 just nu!.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0