Underbara, vackra Italien!

4 dagar kvar...

Känns väldigt ledsamt att det är så kort tid kvar här - jag vill verkligenn stanna, jag ser Italien som mitt hem nu och inte Sverige! Men hem ska jag, måste jag - vill också till en viss del men inte helt. Jag avgudar Italien och det finns så mycket att se här dessutom. Det är helt jävla fantastiskt!

Jag orkar egentligen inte skriva, har ingen lust att blogga osv. Men det kommer tillbaka! Ska göra en fet uppdatering om mina dagar här i Italien när jag kommer hem - med bilder och text. Bra va?

Ps. Idag snöar det faktiskt i Italien, haha! Alla är så facinerade utav det!



Kommentarer
Postat av: Rossanna

Hej fina, skulle bara önska en jätte trevlig helg / Kram

2012-02-03 @ 11:14:48
URL: http://rossannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0