Ristorante Toscanelli

Greetings from Pistoia, Italy!
Sämsta jag som lovar att blogga - men ändå inte gör det, haha. Jag orkar inte - dessutom har jag ingen större lust att bosätta mig vid datorn allt för mycket. Men men, sånt är livet. Jag trivs som fisken i vattnet här och det är helt fantastiskt, människorna är så himla trevliga dessutom.

Igår drog jag, Oskar och Therese till Ristorante Toscanelli här i Pistoia, vi käkade och jag tog mig en öl - helt underbart. Jag undrar vad Italienarna tänker när  vi är i närheten eftersom vi skrattar och flamsar näst intill hela tiden, haha.. Nu är det ju faktiskt vi som är utlänningar ;P Ägaren till restaurangen vi var på gav oss skjuts hem till lägenheten (grazie), han körde faktiskt relativt lugnt. Italienarna kör ju som galningar så när man ska över gatan får man typ springa. Hahaha! Men han var jätte trevlig, han heter Renzo och det är han och hans fru som äger restaurangen - jag och Therese fick hälsa på deras son. Han skulle fylla 18 i år. Intressant? Ja,jag vet. Haha!

Nu får vi alldeles snart besök utav Åsa och Staffan - så ska ta och greja lite och försöka fatta mig på tvättmaskinen som har gått i typ 2timmar nu om inte mer. Hm.

Kram, Ellie MJ.


I'm a crazy son of a bitch, haha!


Pistoia, centrum @night.


Nötter och "bröd".


Therese's mat. Verdura fritte. Grönsaks stripps, typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0