Imorgon drar jag!

Fullspäckad dag -
Imorgon åker jag ju till Italien och börjar känna att nerverna inte är helt på topp, är nervös, - det är ju så mycket att tänka på inför resan - samt när jag väl är där. Men jag vet att det kommer gå finfint, vi är ju 8ungdomar som åker och det är ett härligt gäng, vi har kul tillsammans! Så det känns bra :)

Idag blir det fullt upp, ska tvätta, packa, färga utväxten osv. Låter kanske inte så mycket men när man är tidsoptimist som jag kan vara när det gäller sådana saker så är tiden knapp. Haha, får se om jag hinner - annars får jag väl gå upp vid 03:00 i natt hahaha! Tåget ifrån mig mot Arlanda går ju 07:15 så hade tänkt gå upp 05:00 så jag hinner extra kolla att allt är med som måste vara med osv. Puuuw!

Nej ni, nu hinner jag inte skriva mer.. fullt upp - hörs senare under dagen eller mot kvällen!
Kram, Ellie Mj

Jag, 2011


Kommentarer
Postat av: Tina

Det är typ en dramakomedi, så den är både rolig och tragisk.



Hoppas du får det riktigt bra i italien, kommer sakna dig! <3

2012-01-08 @ 16:12:12
URL: http://tinaelisabeth.blogg.se/
Postat av: sanniz

Sv; tack så jätte mycket! :D

blir så glad, hihi hoppas du får en bra kväll! :D

2012-01-08 @ 17:48:55
URL: http://sannuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0