Tio koppar kaffe senare..

... och jag har fortfarande inte kommit så långt med rapporten. Haha! Ja, fyfan va värdelös jag känner mig just nu, och dessutom helt jävla omotiverad. Kan ioförsig bero på en person som stör mig hela tiden och klagar & bla bla bla. Hur orkar vissa!? Har man inget snällt att säga kan man väl för fan lika gärna hålla käften. Right!? Nej, jag ska inte låta människan förstöra mitt humör idag. Jag tänker inte sitta här och försöka göra det jag måste i ett förbannat skick. Då kommer jag aldrig bli klar.. Höhö. Så nu blir det att sätta på en nice uppåt låt och höja volym och drömma mig tillbaks till Italien lite - så kommer nog den rätta motivationen att göra klart rapporten. Den handlar ju som sagt om Italien, så..

Hoppas ni alla där ute har en tokbra kväll! :)
Kram..


Saknar att sitta på de Italienska caféen och njuta av kaffe! MM<3


Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

allt bra ?:)

2012-02-21 @ 18:46:39
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0