Telefonsamtal från en Italienskvän.

Morgon började bra iallafall, eller morgon och morgon klockan var väl runt 12;30. Fick ett telefonsamtal av en bra vän, och en av mina "chefer" jag hade när jag praktiserade i Italien inom Restaurang branschen. Blir alltid lika glad när jag pratar med någon ifrån Italien. Och denna snubbe har sån jävla skön humor och är lite små galen! Diggar honom fett mycket, trots att han är "gammal", haha.. En del människor är inte äldre än vad dom gör sig tll! Det gillas.. Saknar dig Michele, vännen! <3

Idag tänker jag bara ta det lugnt och jobba på min rapport igen. Den ska ju in i veckan och jag har massor kvar att skriva & göra med den.. har inte ens kommit halvvägs. Men när jag väl sätter igång så brukar det gå snabbt. Ska bara fylla kroppen med kaffe sedan är det bara att köra på så gott det går. Wish me luck, eller något sådant!
PUSS OCH KRAM!

Italien! Uppe bland "bergen"..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0