Solig Onsdag.

Åh, så underbar solen har varit idag. Känner verkligen att våren är på väg, och att våren är på väg betyder ju också att det inte är lång tid kvar tills sommaren kommer. Och det gillas till tusen procent. Fyfan va lycklig jag blir utav det.. Finns inte ord att beskriva! :) Glad tjej, ohja!

Idag är det som sagt Onsdag = Lill Lördag, som många brukar säga. Och ja, det blir nog Lill Lördag för mig faktiskt. Jag och en kill kompis har planerat att åka till Hugos i Norrköping idag och dansa loss ordentligt. LIKE ELIN STYLE! Haha :) Så antagligen är det så det kommer bli också, om vi nu inte får några förhinder eller liknande. Men det märks. Taggad är jag ju ändå alltid.. haha!

Har percis varit uppe på stan, gått på systembolaget och tagit en cigg med en gammal killkompis till mig. I dagsläget är vi knappt vänner.. snarare bekanta, eller något. Men det har sina skäl. Jag som har valt att ta avstånd ifrån personen. Men men, så kan det va! :P

Nu ska jag ta och städa i ordning lite, äta något .. sedan får vi se vad kvällen har att bjuda på!

PUSS VÄNNER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0