Örebro-dag.

Godkväll!
Jag har spenderat dagen i Örebro. Vi hade avslutningsträff på Activa. De är de som har haft hand om projektet med oss som har varit i Italien och praktiserat i fyra veckor. (Eller ja, tre veckors praktik, en veckas introduktion, chill vecka..). Det är sammanlagt fyra grupper som har åkt. Min grupp var den sista gruppen att åka iväg.. Det var iallafall trevligt. Vi kollade bilder och pratade, drack cider och åt snittar. Helt ok dag :)

När jag och Tommie var på väg emot station så var vi bara tvugna att gå in på en "Sex Shop", där de säljer en massa heta sexleksaker osv. Ja, ni vet! Jag fick syn på shotglas med motiv på, som var olika sexställningar för olika dagar. Måndag till Söndag, haha. Var tvungen att köpa dom! Så värt.. :) Älskar sådana affärer, finns alltid en massa roligt där, och hett. ;D

Haha, nåja. Slut snackat om sådant.
För tillfället sitter jag i soffan, glor lite tv och kollar runt på nätet - har inte så mycket ork till annat faktiskt. Den dåliga sömnen gör sig påmind åter igen. Gosh! Låt mig sova väl inatt. TACK!

Hörs senare, eller imorgon.


Tre utav shotglasen.. Fredag, Lördag, Söndag.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0