I'm gonna fight for my right!

Belive me, I won't give up.. I will fight 'til I get there!

Tro inte att det finns något som kan hålla mig tillbaka när jag har bestämt mig, det finns ingenting som kommer få mig att backa och ändra målriktning. Jag tänker kämpa på enda tills jag är Där, tills jag har målet framför mig! Jag struntar fullständigt i vad det kommer krävas, jag är beredd att gå all in! Jag offrar allt om det så krävs. Har jag en gång bestämt mig, då finns det ingen återvändo. PUNKT!

Ingen hinder är omöjliga att ta sig förbi! Allt är möjligt bara man vill, och JAG VILL! JAG SKA!


Nej, jag är inte ett dugg frustrerad för tillfället. Nåja, lite kanske. Men ilskan börjar iallafall lägga sig, tur nog är det. I vilket fall som helst så har jag fått en hel del gjort idag - både i hemmet och sedan med rapporten. Den är inprincip halvklar, ja mer.. Och det känns skönt. En dag till sen är den klar. Antar jag iallafall - jag måste känna mig hel nöjd innan jag skickar in den, men frågan är om jag någonsin kommer att göra det? Jaja, ska inte vara negativ nu.
För tillfället sitter jag och snackar med lite goa människor, såna som ger mig positiv energi. Det är härligt! Jag är inte ett dugg trött så det kommer att dröja innan jag lägger mig till sängs, men det gör mig ingenting. Har som sagt inget jobb att sköta, inget annat heller för den delen, för tillfället. Så jag kan göra vad jag vill! Haha.. Det är inte lyxigt! Det blir så jävla drygt i längden - men snart så, snart så kommer jag igång med något. Har bara svårt att bestämma mig om jag ska göra A, B eller C.. Ja, ni hajar.

Nu ska jag skura golvet en sväng, sen blir det nog soffläge med popcorn och tv tittande! Och säkerligen lite datanördande också.. We'll see.
Hoppas alla har en bra kväll, så hörs vi. Eller något.

KRAM!,


Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

SVAR; det är bra :)



ja den är underbar!:D

2012-02-22 @ 07:34:06
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0