HELGEN! :)

Hallå!
Har ju inte uppdaterat något under helgen, så får ta det nu :P

I Fredags ringde en killkompis från ingenstans och fråga om jag ville följa med till Norrköping och dra ut på Puls, en nattklubb där. Och jag sa självklart ja! Jag älskar ju att dra ut och dansa och träffa massa sköna människor. Så han kom och plockade upp mig, sedan drog vi till Norrköping. Väl inne på klubben var jag lite seg startad, så tog mig en öl - sedan började det sprattla i benen, haha! Vi var på Puls till typ 02;30 - dansade, och hade det allmänt trevlig. Så jävla perfekt som det bara kan bli. Det var så nedrans skönt att få släppa loss ordentligt och bara dansa hela natten lång. Fler sådana kvällar/nätter, JA TACK! :) Tackar som fan för en underbar kväll.

Lördagen spenderade jag faktiskt bara hemma, tog det lugnt och kollade film. Hade ingen lust med något annat och kände mig in princip helt död. Var dö seg! Men så är det ibland, jag lider inte för det ;P Hehe.

Och idag har jag varit iväg och fikat med älskade mormor och morfar, i kaffestugan i Sköldinge. Ett himla mysigt fik tycker jag. För min del blev det en fet köttbullsmacka och kaffe såklart. Perfekt, underbart gott dessutom!
Har även skrivit klart min rapport nu och mailat iväg den, hoppas de nöjer sig. Blev ca 9sidor allt som allt. Det får fan räcka! Hahah..

Nu ska jag alldeles strax upp till affären, panta det jag har och sedan kanske handla något. Vi får se! :) Får sällskap utav Simon och Tommie, good! :) Haha..

Vi hörs senare, eller imorgon.

PUSS!


(Bild från i Fredags innan jag drog ut..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0