Fika & Kaffedrickande, hela dagen!

Godkväll alla! :)
Jag är hemma.. eller ja, det har jag varit i 1timma. Drog över till Simon förut, och schysta kompisen - han hade bakat en special tigerkaka med choklad & mint smak.. den var väldigt god! :) Satt där ett bra tag och drack kaffe och fikade, snackade skit och lyssnade lite musik! :)
Vid 18:00 drog jag vidare till min älskade mormor - som även hon bjöd på massa fika & kaffe, så nu känner jag mig riktigt tjock. Hon skickade även med mig massa gott gott. En massa choklad, mentos och pepparkakor. Haha! Hon är bara för härlig. Men hon har ju alltid skåpet fullt med godis och grejer fast hon själv inte äter så mycket sådant.

Morfar hämtade mig runt 20:00 tiden ifrån mormor och körde mig upp till stan så jag fick handla lite, det är ju isgata ute och jag hade ingen lust att traska. Och schysta morfar ställer upp när han kan! :)

Har haft en ytterst trevlig dag, trots att jag fått information om en sak som gör mig ruskigt förbannad. Nåja! Orkar ej tänka på det.. nu ska jag lata mig framför tv, o datorn antagligen.. Sedan ropar sängen..

HÖRS IMORGON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0