Blod är tjockare än vatten! <3

Har varit ute en sväng i det fina vädret och umgåtts med två av mina yngre syskon. Pernilla, 15år och Fredrik, 18år (.. de fyller så iår). Det var himla härligt att träffa dom en stund och bara snacka och checka av läget. Jag har ju inte bott hemma sedan jag var ca. 15år - så vi har ju haft lite dålig kontakt till och från. Försöker iallafall träffa dom så gott det går, men nu har jag ju även varit iväg till Italien i en månad. Pernilla och Fredrik var faktiskt himla söta den dagen jag åkte till Italien. På morgonen mötte de mig vid stationen här i Flen, vid 07:00 tiden, och sa hej då! Mina hjärtan.. <3 Syskona är dom viktigaste jag har i mitt liv. Eftersom jag inte har kontakt med morsan och min far är död sedan 7år (i Augusti). Det är väldigt komplicerat hela grejen med mig och min morsa - men det är iallafall inget jag lider utav. Jag vill ha det på det här sättet och det var jag som valde att lämna "hemmet" hos morsan & mina syskon när jag var runt 15-16års åldern..

Men nog om det! Det var iallafall hur underbart som helst att träffa dom. Som det är alltid är ofc :) Blod är tjockare än vatten, även om vi endast delar morsans blod. Älskar er mina fina! Och mina andra tre syskon, älskar er också! <3


Jag och min minsta lillebror Rasmus, 5år. Här var han knappt 1år. <3
Och jag var inte gammal heller, haha! KÄRLEK <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0