120410 - Längtan.

Just ja, jag har ju faktiskt en blogg.. men senaste tiden har jag inte mått så bra och har kraftiga sömnproblem så har varit helt "död" in princip, därav ingen ork eller lust till att blogga  - as always! Funderar på att ta bort bloggen helt osv. Men, får se hur det blir. Kanske blir bättre med tiden!

Det är verkligen pissväder ute, och sådant gör mig så himla less, less på allting! Jag vill ha sol och värme, det gör mig lycklig. Sitter och drömmer mig tillbaka till Italien - trots att jag var där i Januari - Februari, så hade vi väldigt tur med vädret de tre första veckorna och man kunde gå i tröja och det var uppåt 25grader i solen vissa dagar. Helt jävla underbart. Åh, saknar't! Hade det verkligen så himla bra där och var så lycklig, kommer aldrig sluta tjata om det, haha :D Ska försöka leva på minnena från Italien, för det gör mig glad. Känner mig tillfreds med att jag lyckades klara av praktiken i Italien och allt där. Inte det lättaste att komma till ett nytt land, utan språkkunskaper osv. Men det fungerade ju kanon trots allt! Mycket tack vare att jag är så lätt lärd och hade ett bra sätt att kommunicera med Italienarna på. Kroppsspråk osv. Sedan lärde jag ju mig en hel del Italienska tack vare att jag praktiserade inom Restaurang branschen där ALLA pratade Italienska hela tiden, förutom min Svenska kompanjon och vän, Emil! Underbara tider. Längtar så att få åka tillbaka dit. Och det ska jag.. så fort jag har möjlighet till det. Dock verkar det dröja längre än jag hade tänkt mig från början. Men men!

Just nu har jag precis druckit fem koppar kaffe för att få lite energi, somnar ju runt åtta på morgonen hela tiden - så energin är ju inte på topp under dagarna just nu. Men kaffet hjälper till lite iallafall! Ska dammsuga och städa lite snart, diska upp den disk jag har och sen bara ta det lugnt. Orkar inte mer än så! En sväng upp på stan kanske det blir också - måste ha cigg. Eller så slutar jag bara röka. Hm, det är en idé! Skulle spara mycket pengar på det, mellan 500-1000kr, i månaden! Niiiiice :)

Aha ja, men vi hörs senare kanske! :)


Chill i solen i Centrum av Pistoia, Italien. Vid Piazza Del Duomo. <3 LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0