Ny vecka, nya möjligheter!

Godmorgon!
Har varit uppe sedan 06.00, tagit en dusch och fixat lite. Åker ju som vanligt med tåget 07:54 till Eskilstuna, sedan med stadsbussen ut till hunddagiset. Det är alltid lika kul att komma ut dit, älskar hundar - trivs så himla bra på hunddagiset, kunde inte ha det bättre! Får väl se vad resten utav dagen har att bjuda på :), kommer ju ändå hem rätt sent som vanligt, typ vid 18.00 tiden. Men det gör mig ingenting!

Upptäckte till min fasa att jag har slut på kaffefilter - och jag är inte så rolig på morgonen om jag inte har fått i mig kaffe innan jag ger mig iväg. Tur nog finns det ju kaffe när jag kommer fram, men behöver ha kaffe innan! Hahaha. Värsta beroende, ja nästan iallafall - brukar bli en 10koppar per dag, ca. Kärleken till kaffet är stark, haha!

Men vi hörs senare!
Kram, Ellie MJ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0