Jag tror jag lever -.-

Hej alla!
Jag vet att jag inte bloggade igår, men jag var helt slut - så jag orkade inte helt enkelt. På morgonen igår när jag som vanligt tog tåget 07.54 emot Eskilstuna, så stannade vi i Hälleforsnäs (som vanligt), men vi kom aldrig vidare därifrån med tåget. De medelade att ett träd hade fallit över ledningarna så vi kunde inte åka vidare. De beställde ersättningsbussar, den första blev smockfull direkt, så den kom jag inte med. Den andra kom lite senare, och ca 09.35 kom jag på bussen - vid den tiden hade jag i normala fall redan kommit till hunddagiset och börjat med morgonenspromenader, suck! Men men.. kom in till Eskilstuna C strax efter 10.00 och då var det bara att vänta på bussen ut till hunddagiset. Runt 10.30 var jag framme vid hunddagiset, och fina personalen hade gjort i ordning kaffe tills jag kom - sötnötter! :) Men en sak lovar jag er - jag var fly förbannad på SJ igår, det är alltid en massa krångel så fort snön börja falla. Suck! Men men...

Just nu sitter jag och glor på filmen som visas på kanal 4, ska snart göra i ordning någonting att käka - sedan blir det lugnt resten av kvällen. Åker till Örebro imorgon för det sista förberedelsemötet inför Italien - wiho! Inte långt kvar nu, inte långt alls :)

Hörs senare, eller imorgon!
Kram, Ellie MJ.

Jag, 2011


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0